kirjoitellaanpas tännekkin piiiiiittkkkkääässtä aikaan

näköjään kohta 10v viim päivityksestä mutta niinkuin jo aikoinaan kirjoittelin otsikon nimeksi että ikuisuusprokkis
soliferin raato on vieläkin purettuna tallessa ja olen ruvennut sitä työstämään "sivuprojektina". poika täyttää loppuvuodesta 15v ja olen rakentanut hänelle vm -89 suzuki pv tä. pv osien perässä pitkin suomea kierrellessä on myös tullut läskitankki soliferin raatoja ja osia myös osteltua

tarkoituksena olis maalauttaa solikan runko ja takahaarukka samalla kuin tuon pv rungon ja osat. väriksi ajattelin tuota suzuki pv rungon orginelli harmaata väriä.
elimenluovuttaja luikkutankki on joka kesäisenä menopelinä pojalla harjoittelumopona ja hyvin on toiminut. pientä huoltoa tarvinnut vain tehä ja pikkusen virittelinkin

pirraa näytin sylinterille ja laitoin tehomännän. vakiokaasarin vaihdoin isommaksi viilattuun ja hengittävämpi suodatin. tässä vuosien mittaan olen solikasta ottanut etuvalon ja takaiskarit pv seen. pv vakio iskarit laittanut solikkaan. on ollu helpompi nuorison ajella matallemmalla mopolla.
pitää taas tarinaa kertoilla kun on päivittämisen aihetta. jospa ei ihan 10v menisi